Bosanskohercegovačka poljoprivreda treba jake brendove

Održani treninzi o grafičkom dizajnu i marketingu sa predstavnicima poljoprivrednih organizacija

Danas i jučer su u Sarajevu i Banjoj Luci održane radionica iz grafičkog dizajna i marketinga za organizacije iz sektora poljoprivrede. Riječ je o nastavku aktivnosti USAID/Sweden FARMA II Projekta kojim se želi podržati stvaranje novih brendova u bosanskohercegovačkoj poljoprivredi, podrška postojećim te osigurati povjerenje potrošača u domaće proizvode.

„Nakon jučerašnje radionice u Banjoj Luci i današnje u Sarajevu možemo reći da postoji veliki interes poduzetnika iz sektora poljoprivrede za razmjenu iskustava i unapređenje u primjeni dizajna i marketinga na osiguranje većeg prometa i prodaje domaćih proizvoda. Učesnici su mogli da saznaju više i o brendiranju, razvoju prepoznatljivih logotipa, ali i da podijele iskustva vezana za izazove pakovanja proizvoda na našem tržištu“, dodaju iz USAID/Sweden FARMA II Projekta.

Domaćin u Banjoj Luci bila je Privredna komora RS, dok je u Sarajevu događaj održan u Federalnom zavodu za poljoprivredu.

„Vjerujemo da je radionica bila korisna za unapređenje vlastitog dizajna i bolje razumijevanje svih procesa vezanih za dizajn, kao i razumijevanje drugih pitanja iz oblasti marketinga. Poseban akcent je stavljen na potencijalnu saradnju sa vanjskim dizajnerima i upute firmama kako da vode ovaj proces i izvuku maksimalnu vrijednost iz uloženih sredstava“, napominju iz USAID/Sweden FARMA II Projekta.