Domaći proizvođači predstavili kampanju „Pojedimo deficit!“

Trebinje, Mostar, Bugojno, Prijedor i Bihać bili domaćini akcije promocije.

Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom “Pojedimo deficit!” u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu. Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima „Bingo“ širom BiH.

„USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice“, poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.

Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice. Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija „Bingo“ je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede, a proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.