„Ljutko“ krenuo s balkona, danas imaju preko 50 sorti paprike

"Ljutko" se predstavio na Sarajevo Holiday Marketu uz podršku USAID/Sweden FARMA II projekta

Ekipu okupljenu oko projekta „Ljutko“ susrećemo na Sarajevo Holiday Marketu. Porodica Ratajc stoji iza ovog zanimljivih proizvoda i koncepta, a kažu da je sve krenulo 'sa balkona', praveći marinade i sosove za svoje društvo.

„Od 53 sadnice na balkonu, danas imamo uzgoj na više lokacija. Ljuti sosevi, ljuti kikiriki, pikantni sir, belaj ajvar, polako širimo našu ponudu. Ponosni smo na činjenicu da smo zaokružili proces od proizvodnje do prodaje, planiramo otvaranje prve 'ljute' prodavnice u Bosni i Hercegovini, a moguće je i proširenje ponude koju već imamo u DM marketima“, pojašnjava Dinko Ratajc.

„Moramo širiti zaliha, moramo podići kapacitete kuhanja, te sami zahtjevi tržišta vas ohrabruju da jačate i rastete. Imamo nekoliko dogovora i o saradnji na razvoju novih proizvoda. Na Sarajevo Holiday Marketu smo predstavili svoje proizvode u saradnji sa USAID/Sweden FARMA II projektom. Važno je raditi na promociji, kako bismo postigli trajnu prepoznatljivost naših proizvoda“, dodaje Ratajc.

„Proizvodimo vlastiti rasad, a razvili smo i prepoznatljiv dizajn. Imamo preko 50 različitih sorti paprike, od čega su dvije trećine ljuće, a jedna trećina blaže. Našli smo prostor na tržištu i polako gradimo mrežu kupaca. Uvjereni smo da je 'Ljutko' brend kojem će se ljudi vraćati“, zaključuje Ratajc.