Poljoprivrednici preko društvenih mreža dolaze do kupaca

USAID/Sweden FARMA II podržao predstavljanje "Eko Produkta" na Sarajevo Holiday Marketu

Aldijana i Armir Hodžić dolaze iz Boždarevića kod Konjica. Njihov obrt „Eko Produkt“ već godinu dana razvija proizvodnju i preradu voća i povrća. Hodžići su dio nove generacije poljoprivrednika, te svoju prodaju uglavnom ostvaruju putem društvenih mreža.

„Proizvodimo džemove, pekmeze, sokove, suho voće, sa proizvodnjom iz naših voćnjaka i bašte. Nastojimo kroz proizvodnju osigurati eko standarde, bez korištenja hemikalija. Na taj način postepeno gradimo povjerenje naših kupaca. Jednostavno, sve je više mušterija koji žele proizvod za koji znaju put – od sjemena, zemlje, rasta, obrade do stola. I to je ono što im mi, kao mali proizvođači, možemo garantovati“, kaže nam Aldijana.

„Naši prirodni sokovi i džemovi koje preko društvenih mreža prodajemo pod brendom „Upswing shop“ pronalaze svoje kupce širom zemlje. Nedavno smo predstavili i 'korpu zdravlja', prodajemo suhi peršun, čips od jabuke, štrudle. Od svakog proizvoda nastojimo osmisliti nešto novo i zanimljivo. Kroz rad sa kupcima se razvijamo dalje, a na društvenim mrežama imate šansu da se taj kontakt nastavi i poslije završene kupovine“, dodaje Aldijana.

„Imali smo priliku predstaviti svoje proizvode na Sarajevo Holiday Marketu u saradnji sa USAID/Sweden FARMA II projektom. Važno je učestvovati na sajmovima i promocijama, jer tako neki novi ljudi saznaju za nas. Održavanje komunikacije sa ljudima koji su zainteresovani za kvalitetne poljoprivredne proizvode je ono što čuva biznis i otvara nam šanse za rast. Tu nam pomaže rad sa Farmerom - platformom preko koje smo se povezali sa brojnim drugim proizvođačima“, napominje Aldijana.

Hodžići nisu jedini, na društvenim mrežama je sve više poljoprivrednih proizvođača. Nekadašnja kupovina 'na pragu' prešla je u virtuelni prostor. Takva promjena danas traži i dodatne edukacije, praćenje novih trendova, ali i razvoj vizuelnog identiteta i brenda. „Imati dobru amablažu, ime i marketing više nije privilegija velikih kompanija. Sada se u tome krije prilika i za one koji su tek krenuli u ovaj posao“, zaključuje Aldijana.