Poljoprivrednici u BiH vide prilike u online prodaji

USAID/Sweden FARMA II projekat podržao aktivnosti obuke poljoprivrednih proizvođača

Da sve više poljoprivrednih proizvođača prepoznaje šanse na online tržištu, pokazuje i veliki interes za radionice u Mostaru i Sarajevu o specijaliziranom online marketingu u poljoprivrednom sektoru.

"Marketing na društvenim mrežama je postao neizostavan dio svake marketinške kampanje. U okviru aktivnosti USAID/Sweden FARMA II projekta primijetili smo da veliki broj organizacija ima ograničene resurse i znanja iz ove oblasti. Kvalitetnom digitalnom strategijom, definisanjem ciljne skupine i ulaganjem u online oglašavanje korak po korak i vi možete iskoristiti potencijal društvenih mreža za promociju i rast biznisa", poručili su iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

“Polaznici su kroz primjere iz prakse, grupnu diskusiju i vježbe prošli osnove online marketinga, kreiranja digitalne strategije i upoznali se načinom oglašavanja putem Facebook Ads”, pojasnila je Ejla Bektaš-Hajdarović, voditeljica radionice.

USAID/Sweden FARMA II projekat je pozvao zainteresovane proizvođače da se prijave i na planirane radionice u Tuzli (12.6., 10h, Centar za poslovnu edukaciju) i Banjoj Luci (13.6., 10h, LANACO informacione tehnologije).