Porodica Beširević za pet godina od prerade ćurekotovog ulja došla do proizovodnje prirodne kozmetik

USAID/Sweden FARMA II podržala predstavljanje kompanije "Mnogo dobro"

Porodica Beširević je pokrenula kompaniju „Mnogo dobro“ prije pet godina u Ilijašu, te nije ni slutila da će od prerade ćurekotovog ulja doći do proizvodnje širokog asortimana prirodne kozmetike. Danas svoje kupce imaju širom zemlje, ali Beširevići smatraju da obrti poput ovog mogu dobro poslovati kroz održavanje odnosa sa pojedinačnim kupcima i tako graditi mrežu povjerenja.

„Proizvodimo po narudžbi, naši proizvodi uvijek svježi. Potpuno su prirodni i ne sadrže nikakve štetne, sintetičke dodatke. Zbog toga smo stekli povjerenje kupaca. Proizvodimo prirodnu kozmetiku i pristalice smo tradicionalnog pogleda na istu. Zbog potražnje, ali i tempa i načina života, u ponudi imamo i proizvode koji su umjerenog pogleda na prirodnu kozmetiku, te sadrže sredstva dozvoljena i odobrena za upotrebu u prirodnoj kozmetici u minimalnim količinama“, pojašnjava Vildan Beširević, koji stoji iza dizajn rješenja i pripreme linije proizvoda „Mnogo dobro“.

„Želimo imati proizvode iza kojih možemo stati. Kada radite u ovom sektoru izuzetno je važno da vam se kupac vrati. Ne smijete sebi dozvoliti da lošim proizvodom izgubiti mušteriju, i u shvatanju vrijednosti tog odnosa, postavljate temelje za rast i razvoj. Trendovi se mijenjaju, nekada je novost na tržištu bila kokosova krema, nekad tikvino i ćurekotovo ulje, hidrolati, mi pratimo te promjene i nastojimo ponuditi ono što se traži“, dodaje Beširević.

U sklopu podrške USAID/Sweden FARMA II Projekta, obrt „Mnogo dobro“ danas predstavlja svoje proizvode na Sarajevo Holiday Marketu. Kažu da kupaca ima, bez obzira na snijeg koji je danas dočekao prodavače u Hastahani.

„Od hladno presanih, ekstra djevičanskih, nerafiniranih ulja nudimo kokosovo, bademovo, lješnjakovo,ulje košpica marelice, ulje divljeg nara, laneno, čurukotovo, tikvino i susamovo, . Posebnost naših ulja je u svježini. O tome i kupci vode računa, jer nešto što stoji preko šest mjeseci na rafama marketa – sigurno gubi na ljekovitim svojstvima. Postepeno se podiže svijest o važnosti kvalitete proizvoda, a s tim i naša šansa na tržištu. Zato smo ovdje“, zaključuje Beširević.