Prodaja u poljoprivrednom sektoru BiH treba inovacije

Održani novi treninzi u Banjoj Luci i Tuzli

USAID/Sweden FARMA II je organizovao nove treninge edukacije poljoprivrednika o korištenju informacionih tehnologija u Banjoj Luci i Tuzli. Svi učesnici su saglasni da prodaja u poljoprivrednom sektoru u BiH treba inovacije, posebno u odnosu jedan-na-jedan sa kupcima na domaćem tržištu.

„U tom segmentu komunikacije na domaćem tržištu mali proizvođači se često suočavaju sa izazovima u pronalasku adekvatnog mjesta za prodaju. Do većih tržnih centara je teže doći, nekada i nemamo proizvodnju koja može pratiti tu vrstu zahtjeva. Međutim, ono što je uvijek dobar temelj za rast i razvoj jeste prodaja kroz direktnu komunikaciju sa potencijalnim kupcem i tu je potrebno iskoristiti sve moguće alate koji su nam na raspolaganju“, kazao je jedan od učesnika na treningu u Banjoj Luci.

Program se fokusirao na online marketing, pripremu vizuala te način komunikacije sa korisnicima.

„Razgovarali smo o društvenim mrežama, važnosti adekvatnog korištenja online kanala komunikacije. Izuzetno je važno prilagoditi način kako razgovaramo o novim medijima, kako bi isto bilo jednostavno za prihvatanje i korištenje svim korisnicima i učesnicima treninga. Prodaja putem online alata postaje sve češći način kako prodavači u poljoprivredi dolaze do kupaca. I to je nešto što mali proizvođači prepoznaju. Sada je važno da iskoriste svoje znanja i naprave iskorak na tržištu“, zaključuju iz USAID/Sweden FARMA II projekta.