Kalendar aktivnosti

Webinar: Kvalitetnom prezentacijom proizvoda do kupaca - kreirajte brzo i jednostavno vaše vizuale!

Lokacija:

Zoom platforma

Put koji proizvod pređe do proizvođača do kupca sastoji se od niza koraka. Istraživanje tržišta, biznis plan, nabavka sirovina, proizvodnja i pakovanje, samo su neki od neophodnih koraka koji trebaju biti dobro promišljeni.

Nakon što proizvedete kvalitetan proizvod, potrebno ga je kvalitetno prezentirati kupcima.

Da biste svoj proizvod odjenuli u upečatljivo ruho, a vaše objave na Facebooku i Instagramu ostavile profesionalan dojam naučićemo vas kako da koristite jednostavan i brz alat za grafički dizajn – Canva.

Učestvujte na našoj radionici i saznajte kako vam Canva može postati saveznik u uspješnijoj promocije i prodaji!

Narednog petka, Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar/radionicu na temu „Kvalitetnom prezentacijom proizvoda do kupaca - kreirajte brzo i jednostavno vaše vizuale!“, koja vam može pomoći u upravljanju i unapređenju vizuelnog identiteta, s ciljem ostvarivanja boljih rezultata u prodaji.

Tokom praktične radionice govorićemo o upotrebi Canva platforme, pobliže vas upoznati sa ovim alatom i odgovoriti na pitanja koja budete imali, a na bazi primjera iz prakse. Predavač će biti Selma Operhal, konsultantica Sweden/USAID FARMA II projekta.

Radionica će biti održana u petak, 11. decembra od 11:00 do 13:00 sati putem Zoom platforme. Radionica je besplatna i otvorena je za organizacije iz sektora poljoprivrede kojima upravljaju žene.

Da biste učestvovali u radionici potredno je da se prijavite putem e-mail-a na adresu lejla.polomac@farmabih.ba do 10. decembra u 16:00 sati. Vaš mail treba da sadrži Vaše ime i prezime, ime organizacije, te broj telefona.

Požurite sa prijavom, broj učesnica je ograničen!

Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.

Očekujemo Vas!

Sweden/USAID FARMA II tim


Online panel diskusija povodom Međunarodnog dana žena na selu: Prepreke koje smo savladale!

Lokacija:

Zoom platforma

Već pet godina, Sweden/USAID FARMA II projekt podržava i promoviše osnaživanje žena i njihovo aktivno učešće u poljoprivredi. Od početka svog rada 2016. godine, projekat je pružio obuku i druge vrte tehničke pomoći za 1.439 žena, te podržao rad 437 poljoprivrednih proizvođača kojima upravljaju žene.

Povodom ovogodišnjeg Međunarodnog dana žena na selu, koji se obilježava 15. oktobra, FARMA II projekt će održati online panel diskusiju pod nazivom „Prepreke koje smo savladale!“

Kroz diskusiju će biti predstavljeno sedam istaknutih žena koje uspješno vode svoje firme ili su značajno doprinijele ekonomskom osnaživanju žena u Bosni i Hercegovini.

Panelistice će biti:

  • Gđa. Aida Zubčević, vlasnica Faveda d.o.o., kompanije iz Sarajeva koja bavi proizvodnjom dijetetskih preparata i prirodne kozmetike na bazi ljekovitog bilja;
  • Gđa. Ljiljana Čičković, direktorica Fondacije Ženski centar iz Trebinja;
  • Gđa. Jasmina Ćušić, vlasnica kompanije za uzgoj i prodaju voća i povrća Eko Jasmina iz Mostara;
  • Gđa. Suada Mujkić, predsjednica Udruženja žena Ruka iz Tešnja; i
  • Gđa. Jelena Mićić, rukovoditeljica područne jedinice Sokolac Resora za pružanje stručnih usluga u poljoprivredi Ministarstva poljoprivrede RS.

Pored toga, gospođe Indira Omeragić, direktorica Mliječne industrije 99 iz Gradačca i Amina Muharemagić, direktorica BeeMed iz Tuzle, će bit predstavljene putem video priča.

Panel diskusija će se održati u četvrtak, 15. oktobra, od 11:00 do 12:30 sati, putem Zoom platforme na lokalnom i engleskom jeziku. 

Svi zainteresovni u diskusiji mogu učestvovati putem ovog linka.


Canva: Moćan saveznik malih biznisa!

Lokacija:

Zoom platforma

SNIMAK WEBINARA DOSTUPAN JE OVDJE.

Koristite Facebook ili Instagram za promociju svojih proizvoda? Nemate grafičkog dizajnera u timu, a želite ostaviti profesionalan utisak svojim objavama? Želite svojim prezentacijama, posterima i infograficima dati privlačan izgled? Canva je brz i jednostavan web alat za grafički dizajn.

Učestvujte na našoj radionici i saznajte kako vam Canva može postati saveznik za rješenje problema iz oblasti grafičkog dizajna, a s ciljem uspješnije promocije i prodaje!

Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar/radionicu na temu „Canva: Moćan saveznik malih biznisa!“, koja će zainteresovanim organizacijama pomoći u upravljanju i unapređenju vizuelnog identiteta, s ciljem ostvarivanja boljih rezultata u prodaji.

Radionica je planirana u četvrtak, 18. juna od 11-13h (prijava je otvorena do 17. juna u 16:00h).

Planirana je praktična radionica o upotrebi Canva platforme, tokom koje ćemo vas upoznati sa ovim alatom i odgovoriti na pitanja koja budete imali, a na bazi primjera iz prakse. Predavači će biti Selma Operhal i Ejla Bektaš-Hajdarović, konsultantice Sweden/USAID FARMA II projekta.

Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.

Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice. Registrujte se putem sljedećeg linka: https://www.surveymonkey.com/r/f2canva.

Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen!

Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.


SESIJA 2 - Marketing u vrijeme Covid-19 i poslije: kako do održivih rješenja?

Lokacija:

Zoom platforma

Idete li u korak s vremenom? Globalni uticaj pandemije koronavirusa se osjeća i kod nas. Većina ljudi izbjegava velika okupljanja i potrošači su većinom kod kuće. Koje su poslijedice krize i kako će se one odraziti na Vaš marketing?

Iako vam se možda čini da je svijet neprimjetno stao, utišao se – to ipak nije tako. Zastanite, oslušnite sve dostupne kanale i djelujte – odmah. Mislite unaprijed. Mislite na to kako ostati snažan u svijesti kupca, kako održati prisustvo, kako ostati u kontaktu sa svojim kupcima tokom i nakon pandemije. Danas su svi online. Pa tako ni vaš biznis ne mora biti izuzetak.

Učestvujte na našoj radionici i pronađite odgovore na ova i slična pitanja! Nakon radionice, određenom broju organizacija možemo pružiti i besplatne marketinške usluge kako bi im pomogli u ovom izazovnom periodu.

Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar / radionicu na temu "Marketing i Covid-19: kako do održivih rješenja?", koja će zainteresovanim organizacijama pomoći da, čak i u doba koronavirusa, postanu prepoznatljive i da se razlikuju od konkurencije. Radionica je planirana u dva termina:
- 28. maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 27. maja u 16:00)
- 4. juni (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 3. juna u 16:00)

Fokus će biti na iznalaženju konstruktivnih marketinških rješenja u doba (i poslije) koronavirusa. Predavač će biti Armin Alijagić, konsultant Sweden/USAID FARMA II projekta. Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.

Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice. Ukoliko ste zainteresovani, prijavite svoje učešće za jedan od navedenih termina putem sljedećeg linka: https://www.surveymonkey.com/r/prijava2armin. Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen! Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.


SESIJA 1 - Marketing u vrijeme Covid-19 i poslije: kako do održivih rješenja?

Lokacija:

Zoom platforma

Idete li u korak s vremenom? Globalni uticaj pandemije koronavirusa se osjeća i kod nas. Većina ljudi izbjegava velika okupljanja i potrošači su većinom kod kuće. Koje su poslijedice krize i kako će se one odraziti na Vaš marketing?

Iako vam se možda čini da je svijet neprimjetno stao, utišao se – to ipak nije tako. Zastanite, oslušnite sve dostupne kanale i djelujte – odmah. Mislite unaprijed. Mislite na to kako ostati snažan u svijesti kupca, kako održati prisustvo, kako ostati u kontaktu sa svojim kupcima tokom i nakon pandemije. Danas su svi online. Pa tako ni vaš biznis ne mora biti izuzetak.

Učestvujte na našoj radionici i pronađite odgovore na ova i slična pitanja! Nakon radionice, određenom broju organizacija možemo pružiti i besplatne marketinške usluge kako bi im pomogli u ovom izazovnom periodu.

Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar / radionicu na temu "Marketing i Covid-19: kako do održivih rješenja?", koja će zainteresovanim organizacijama pomoći da, čak i u doba koronavirusa, postanu prepoznatljive i da se razlikuju od konkurencije. Radionica je planirana u dva termina:
- 28. maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 27. maja u 16:00)
- 4. juni (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 3. juna u 16:00)

Fokus će biti na iznalaženju konstruktivnih marketinških rješenja u doba (i poslije) koronavirusa. Predavač će biti Armin Alijagić, konsultant Sweden/USAID FARMA II projekta. Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.

Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice. Ukoliko ste zainteresovani, prijavite svoje učešće za jedan od navedenih termina putem sljedećeg linka: https://www.surveymonkey.com/r/prijava2armin. Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen! Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.


SESIJA 2 - Značaj grafičkog dizajna za uspješnu online promociju!

Lokacija:

Zoom platforma

Koristite Facebook ili Instagram za promociju svojih proizvoda? Niste zadovoljni vizualima koje koristite za vaše objave? Ne znate kako napraviti savršenu fotografiju koja će pratiti vašu objavu ili gdje naći kvalitetne slike koje možete koristiti bez povrede autorskih prava? Želite ostaviti profesionalan utisak svojim objavama?

Učestvujte na našoj radionici i pronađite odgovore na ova i slična pitanja! Nakon radionice, određenom broju organizacija možemo pružiti i besplatnu izradu potrebnih grafičkih rješenja (logotipa, etiketa ili vizuala za promociju).

Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar / radionicu na temu "Značaj grafičkog dizajna za uspješnu online promociju!", koja će zainteresovanim organizacijama pomoći u upravljanju vizuelnim identitetom s ciljem boljih rezultata u prodaji. Radionica je planirana u dva termina:

  • 14 maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 13. maja u 16:00)
  • 21 maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 20. maja u 16:00)

Fokus će biti na savjetima vezanim za kreiranje vizuala za online promociju, uz osvrt na fotografije, boje, fontove, logotip i etikete proizvoda. Predavač će biti Selma Operhal, konsultantica Sweden/USAID FARMA II projekta. Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.

Ukoliko ste zainteresovani, prijavite svoje učešće za jedan od navedenih termina putem sljedećeg linka: https://www.surveymonkey.com/r/prijava2selma, a nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici. Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen! Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice.