Novosti

Tokom posljednja tri mjeseca, kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt, promovirala je preko 145 malih preduzeća iz Bosne i Hercegovine. Predstavila je njihove gurmanske proizvode i povezala ih sa novim i starim potrošačima. Prva faza kampanje je privedena kraju, ali kampanja se nastavlja.

Sweden/USAID FARMA II projekt pokrenuo je kampanju Hrana Gurmana 1. jula 2020. godine, kako bi podržao rad malih preduzeća i pomogao im da se nose sa negativnim ekonomskim efektima pandemije COVID-19.

Američki ambasador u BiH Eric Nelson i direktorica misije USAID-a Nancy Eslick podržali su kampanju Hrana Gurmana. U video poruci ambasador Nelson je rekao: “Mnogo smo naučili ovog ljeta o domaćim proizvođačima gurmanske hrane kroz kampanju Hrana Gurmana. Vlada Sjedinjenih Američkih Država nastaviće podržavati male proizvođače, a vas pozivamo da nastavite uživati u Hrani Gurmana Bosne i Hercegovine.”

Kampanja je do danas uključila više od 145 proizvođača gurmanske hrane, kao i trgovina i restorana, te je ispričala najzanimljivije priče o hrani iz različitih dijelova naše zemlje.

“Kampanja Hrana Gurmana povećala je vidljivost našeg preduzeća i više ljudi je čulo našu priču. Nadamo se da će ove aktivnosti rezultirati većim zanimanjem za naše proizvode od strane restorana i trgovina koji svoju ponudu temelje na lokalnim proizvodima,” izjavio je Vladimir Dabić, vlasnik Nar Hercegovca, proizvođača i prerađivača nara i divljeg nara iz Trebinja.

Kampanja je kreirala Biznis katalog visokokvalitetnih proizvođača hrane iz cijele Bosne i Hercegovine, kao i trgovina i restorana u kojima se njihovi proizvodi mogu kupiti ili probati.

"Tartufi bi trebali biti prisutniji u bh. kuhinji. Kampanja Hrana Gurmana doprinijela je širenju svijesti o domaćoj proizvodnji ovih gurmanskih gljiva. Pored toga, kampanja je povećala našu vidljivost i interes lokalnih medija za naš rad," rekao je Mijodrag Vuković, vlasnik Vuk Tatrufa, malog proizvođača tartufa iz Banja Luke.

Putem svojih kanala na društvenim mrežama, Hrana Gurmana dosegla je preko 650.000 ljudi. Kako bi prikazali neke od najinspirativnijih priča, snimljeno je 14 promotivnih videa koji su pregledani više od 60.000 puta.

“Jako smo sretni što smo dio kampanje Hrana Gurmana i što je naše poslovanje predstavljeno kroz nekoliko različitih medijskih kanala. Posebno bi izdvojili video sadržaj koji je na zanimljiv način prezentirao našu cjelokupnu priču i naše proizvode kao i online mapu koja doprinosi lakšem pronalaženju naših proizvoda,” izjavio je Toni Falak iz Čapljine, koji je zajedno s bratom Ilijom osnovao Regius koji se bavi proizvodnjom i preradom raznih vrsta voća i povrća.

Kampanja je razvila online mapu proizvođača gurmanske hrane te trgovina i restorana koji nude ove delicije. Kroz ovu mapu kampanja je istakla da se u svakom kutku Bosne i Hercegovine krije bogatstvo domaće proizvodnje.

Kampanja Hrana Gurmana koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt je došla do kraja prve faze, te sa drugom fazom na domak ruke poziva sve ljubitelje gurmanske hrane da nastave podržavati male bh. proizvođače i njihove nevjerojatne proizvode.

Pet kanala društvenih medija kampanje su: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube.