Novosti

Prvog decembra 2020. godine Sweden/USAID FARMA II projekt ponovo je pokrenuo kampanju Hrana Gurmana kako bi uoči praznične sezone skrenuo pažnja potrošača u BiH na lokalne delicije i njihove proizvođače. Projekt danas poziva sve zainteresirane male biznise da se uključe u kampanju i iskoriste njenu platformu za promociju proizvoda i poboljšanje prodaje.

SARAJEVO, 8. decembar 2020. – Sweden/USAID FARMA II projekt ponovo je pokrenuo kampanju Hrana Gurmana kako bi promovisao lokalne delicije i podržao male biznise da se nose sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19.

Prva faza kampanje Hrana Gurmana, koja je trajala od 1. jula do 25. septembra, dosegla je do više od 650.000 ljudi. U kampanju  je bilo uključeno 109 mikro, malih i srednjih proizvođača visokokvalitetne hrane, 20 specijaliziranih prodavnica koje nude ove proizvode i 13 restorana koji u svojoj kuhinji koriste lokalne proizvode. Kako se kampanja nastavlja, nastaviće se i promocija već ranije uključenih malih biznisa iz prve faze, a novi mali biznisi se pozivaju da postanu dio kampanje.

Sweden/USAID FARMA II projekt poziva sve zainteresirane mikro, male i srednje proizvođače visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mlijeka, peradi, meda, ljekovitog i aromatičnog bilja (uključujući kozmetiku), šumskog voća i gljiva da se prijave za učeštvovanje u kampanji Hrana Gurmana. Poziv je otvoren i za restorane koji u svojoj kuhinji koriste bh. proizvode.

Kampanja će podržati male biznise u promociji njihovih visokokvalitetnih proizvoda i povezati ih s ljubiteljima ukusne i zdrave hrane i prirodne kozmetike.

Kampanja će se odvijati na pet platformi na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube, a uključuje i interaktivnu online mapu Hrana Gurmana i Biznis katalog koji pruža osnovne informacije o svakom malom biznisu, njegovim proizvodima i njihovoj dostupnosti. Kampanja će imati i samostalnu web stranicu www.hranagurmana.ba a nastaviće i sa produkcijom viralnih videozapisa i dnevnim objavama na društvenim mrežama.

Minimalni uslovi za učešće u kampanji su:

  • Restorani moraju biti registrovani kao privatne kompanije, dok proizvođači mogu biti registrovani kao privatne kompanije, zadruge ili poljoprivredna domaćinstva koja proizvode visokokvalitetne proizvode od voća i povrća, mlijeka, peradi, meda, ljekovitog i aromatičnog bilja, šumskog voća i gljiva;
  • Mali biznisi trebaju biti voljni da sarađuju u kampanji i pruže informacije i fotografije potrebne za kvalitetnu promociju.

Pozivaju se svi zainteresirani mali biznisi  koji ispunjavaju gore navedene kriterije da se prijave za učešće u kampanji najkasnije do 24. decembra 2020. Proizvođači za prijavu trebaju koristiti ovaj link, dok se restorani mogu prijaviti putem ovog linka.

Sva pitanja vezana za kampanju Hrana Gurmana mogu se poslati putem e-maila na adresu hranagurmana@farmabih.ba do 16:00 sati, 23. decembra 2020. godine.