Novosti

Drugi termin: Četvrtak, 21. maj 2020. godine, 11:00 – 13:00 sati

SNIMAK WEBINARA DOSTUPAN JE OVDJE.

Koristite Facebook ili Instagram za promociju svojih proizvoda? Niste zadovoljni vizualima koje koristite za vaše objave? Ne znate kako napraviti savršenu fotografiju koja će pratiti vašu objavu ili gdje naći kvalitetne slike koje možete koristiti bez povrede autorskih prava? Želite ostaviti profesionalan utisak svojim objavama?

Učestvujte na našoj radionici i pronađite odgovore na ova i slična pitanja! Nakon radionice, određenom broju organizacija možemo pružiti i besplatnu izradu potrebnih grafičkih rješenja (logotipa, etiketa ili vizuala za promociju).

Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar / radionicu na temu "Značaj grafičkog dizajna za uspješnu online promociju!", koja će zainteresovanim organizacijama pomoći u upravljanju vizuelnim identitetom s ciljem boljih rezultata u prodaji. Radionica je planirana u dva termina:

  • maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 13. maja u 16:00)
  • maj (četvrtak), od 11-13h (prijava je otvorena do 20. maja u 16:00)

Fokus će biti na savjetima vezanim za kreiranje vizuala za online promociju, uz osvrt na fotografije, boje, fontove, logotip i etikete proizvoda. Predavač će biti Selma Operhal, konsultantica Sweden/USAID FARMA II projekta. Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.

Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice. Ukoliko ste zainteresovani, prijavite svoje učešće za jedan od navedenih termina putem sljedećeg linka: https://www.surveymonkey.com/r/prijava2selma.

Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen!

Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.